Friday, October 2, 2009

Манай гэрийн шумуулнууд больё оо

Хараал ид. Гэртээ байхад шумуулнууд намайг зүгээр байхгүй жинхэнэ элэглэж байсиймаа. Тэгсэн энд ирээд дахиад муу хөгийн шумуулнуудын хоол болж байна. Яджаахад энэ муу шумуулнууд хамгийн эвгүй газруудад хазахыг нь яана гээ.
Шагай, өвдөг, тахим, зовхи, чихний ухархай, хөлийн хурууны салаа гээд нээрээ... Тэгээд новшнууд чинь зүгээр нэг хазчихгүй дабль юмуу трипэлдэхийг нь яана.
Орон дээр хэвтэж байгаа би Цагаан сарын ууц шиг л байна.
Гэхдээ айн, be positive.
Ерөөсөө энэ шумуулнууд надад хайр зарлаад байгаа байхаа. Тэгээд хаанахын ч шумуул ирж үнсмээр санагдаад. Нэг үнсээд ханахгүй нэг дор 2,3 дахиж үнсээд.
Сайхан байнаа сайхан байна. Шумууланд хүртэл хайрлуулаад...

6 comments:

BlueBell said...

Наад шумуулнууд чинь монгол бхаа. Чамайг санаад нисээд ирсэн. :)) тэгээл байн байн ирж триплдээд бхгүй юу..

хи сара said...

so.d bhad hurtel neg ulaan hun yavsan sh dee :P

amiza_mojo said...

Huurhii chinii muu l tsusiig sorj bgaashd. Chi tegvvl bainga sain tsustai yawdgiim bnadaa.

mootsoo said...

Одоо шумуул нь хазахаас гадна шоргоолжнууд бас хаздаг болсон

Unknown said...

Би танай сайтад нэгдэж, 3 хоногийн дотор одоо миний түншээс ирсэн захиас ирсэн. 2 сарын мессеж, утасны дуудлагаас хойш бидэнтэй уулзаж, түүнийг харсан тэр мөчийг би мэдэрсэн. Тэр бол тэр байсан. Мөн тэр хэвээрээ байна. Via touch templeofanswer@hotmail.co.uk, дуудлага / Whatsapp +234 (815) 542-5481

Brenda greg said...

Би энд туршлагаа хуваалцахдаа маш их баяртай байна. Намайг Бренда гэдэг. Би аз жаргалтай гэрлэж байсан. Нөхөр маань намайг хуурч байна гэж хэлтэл тэр хоёулаа нүцгэн хосууд болсон, тэр итгэж чадахгүй, бас миний үгэнд итгэхгүй байгаа тул бид салах өргөдөл гаргаж, хожим бид салж, салахаа больсон. Удаан хугацааны турш би цааш явахыг хичээсэн боловч би түүнгүйгээр үлдэж чадахгүй байсан тул нөхрөө эргэж ирэхийг эрэлхийлж эхлэв. Би тааралдсан агуу хүн, тэр хайрын шившлэг хийж, нөхөрөө 24 цагийн дотор эргэж ирэв. үүнтэй холбогдуулан би Доктор ИЗОЯА-тай холбоо барих, drizayaomosolution@gmail.com хаягаар холбогдохоор ирсэн. Тэр үнэхээр хүчирхэг бөгөөд дараахь чиглэлээр мэргэшсэн ...
(1) Бүх төрлийн хайрыг илбэ. (2) салахаа болих. (3) үржил шимгүй болох.