Sunday, October 25, 2009

Өөрсдийнхөө үнсэлтийн түвшинг тогтоох уу бүгдээрээ?

Үнсэлцэнэ гэдэг чинь ёстой нэг сайхан эд байгаамдаа. 2 хүний уруул нийлээд нэг тийм сайхан харилцаа холбоо үүсч байгаан. Үнсэлцэхэд тэгдэг ингэдэг, тэдэн булчин ажилладаг энэ тэр гэсэн юм бичээд яахав. Бодвол та аль хэдийнэ олж уншаад мэдчихсэн биз.
Хүнийг үнсэлтийн түвшингөөр нь доорх байдлаар хувааж байгаамаа. Энэ ангиллыг би гаргасан гэдгийг санаарай.
Beginner - Энэ бол огт үнсэлцэж үзээгүй хүн
Advanced Beginner - Ганц 2 удаа эсвэл ганц 2 хүнтэй үнсэлцэж үзсэн хүн
Low Intermediate - Зүгээр л амаа ангайгаад байдаггүй, жоохон үнсэж эхэлж байх үе
Intermediate - Уруул муруулаа овоо ашиглаж, сорж морж эхлэх үе
High Intermediate - Энэ түвшнийхэн хэлээ гайгүй ашиглаж эхэлж байх үе
Advanced - Хэл уруул энэ тэр овоо ажилладаг, ер нь л үнсэлцэж сурчихсан, бас болоогүй френч кисс мисс яриад сурах гээд оролддог болчихсон байнаа
Real Kisser - Нилээн хэдэн төрлийн үнсэлт сурчихсан, яриад байх юм байхгүй сайн үнсэлцдэг хүн
SUPER KISSER - Аа энэ бол харин миний түвшин ккк :P

За тэгээд алинд нь орж байна даа?

1 comment:

Brenda greg said...

Би энд туршлагаа хуваалцахдаа маш их баяртай байна. Намайг Бренда гэдэг. Би аз жаргалтай гэрлэж байсан. Нөхөр маань намайг хуурч байна гэж хэлтэл тэр хоёулаа нүцгэн хосууд болсон, тэр итгэж чадахгүй, бас миний үгэнд итгэхгүй байгаа тул бид салах өргөдөл гаргаж, хожим бид салж, салахаа больсон. Удаан хугацааны турш би цааш явахыг хичээсэн боловч би түүнгүйгээр үлдэж чадахгүй байсан тул нөхрөө эргэж ирэхийг эрэлхийлж эхлэв. Би тааралдсан агуу хүн, тэр хайрын шившлэг хийж, нөхөрөө 24 цагийн дотор эргэж ирэв. үүнтэй холбогдуулан би Доктор ИЗОЯА-тай холбоо барих, drizayaomosolution@gmail.com хаягаар холбогдохоор ирсэн. Тэр үнэхээр хүчирхэг бөгөөд дараахь чиглэлээр мэргэшсэн ...
(1) Бүх төрлийн хайрыг илбэ. (2) салахаа болих. (3) үржил шимгүй болох.