Tuesday, October 13, 2009

Төрсөн өдөр өө гэж

Эхийн хэвлийгээс эмчийн гар дээр улаан чарлабаа уйлж гарч ирээд 22 жил болчихжээ. Зарим хүмүүс энэ өдрийг тэмдэглэх дэмий, үхэх өдөр 1 жилээр ойртож байна л гэдэг. Харин зарим нь хорвоод мэндэлсэн энэ гайхамшигт өдрийг тэмдэглэх хэрэгтэй л гэнэ.
Ямартаа ч миний хувьд тэмдэглээд байх сонирхол байдаггүй. Харин бүтэн жилийн хугацаанд, өмнөх төрсөн өдрөөсөө хойш юу хийсэн бэ гэдгээ бодож суух нь илүү сонирхолтой. Тэгээд бодсон чинь, ноднин бодож байсан шигээ хэзээ нэгэн цагт амжилтанд хүрэхээрээ л тэмдэглэнэ гэж бодож байсан тэр л бодол руугаа эргээд орлоо.
1 жилийн өмнө найз охиноо тэвэрчихсэн төрсөн өдрөө угтаж байлаа. Хөөрцөн нөхөр бас тэрэнтэйгээ гэрлэнэ гээд мөрөөдөж байсныг нь яана. Тэгсэн өнөөдөр нөгөөхөө хаана юу хийж байгааг нь ч мэдэхгүй, өөрөө ертөнцийн мухарт харанхуй шөнө, нүцгэн байж халууцаад сууж байдаг.
Гүйээ мөн сонин шүү. Тэр үед гадаадад байж байх юмсан гэж бодож байснаас биш явчихна ч гэж бодоогүй л тэнэг амьтан байлаа.
Юу хаашаа яаж эргэхийг огт мэдэхгүй, 1 жилийн дараа эргээд харахаар их юм өөрчлөгдчихсөн байх юм.

8 comments:

BlueBell said...

hurdan amjiltand hurch b.daygee goy temdeglehiig husie^^

хи сара said...

hey, martchihsan bn sh dee sorry :) chi bid 2 bday.gee tostoi l ongoroodog humuus bn daa, odoo gehdee bodood bhad ene bayr mayr geh metiin zuil chin ter bayrandaa bgaa bish hairtai humuustee chi ted nariig care boldgoo haruulj ted nar chamd erguuleed setgel gargahad, tsagiig ongorooh with whom you care.rd l utga n bgaa ym bn gej bodjiino. baga bhdaa bayr geheer l hii hooson ym ireel namaig bayrluulah ym shig setgedeg bj dee, ter bayriig saihan bolgoj bgaa n geriihniigee gej hardaggui bjee, chiher shoklandand huurtagdaad l.

Tegshee said...

ongorson ch gesen happy birthday :)

sarakhi- harin tiimee, yag unen shuu, totally agree

gantulgan said...

Чи чинь өнгөрсөн жил бараг гэрээсээ ч гарсангүй, би ямар тэмдэглэх биш энээ тэрээ гээд байсан GF-тэйгээ л байсым байна шд

mootsoo said...

Тэр чинь өмнөх өдөр нь байхгүй юу даа

Anonymous said...

hartai nuhur bhneee..,

Unknown said...

Би танай сайтад нэгдэж, 3 хоногийн дотор одоо миний түншээс ирсэн захиас ирсэн. 2 сарын мессеж, утасны дуудлагаас хойш бидэнтэй уулзаж, түүнийг харсан тэр мөчийг би мэдэрсэн. Тэр бол тэр байсан. Мөн тэр хэвээрээ байна. Via touch templeofanswer@hotmail.co.uk, дуудлага / Whatsapp +234 (815) 542-5481

Brenda greg said...

Би энд туршлагаа хуваалцахдаа маш их баяртай байна. Намайг Бренда гэдэг. Би аз жаргалтай гэрлэж байсан. Нөхөр маань намайг хуурч байна гэж хэлтэл тэр хоёулаа нүцгэн хосууд болсон, тэр итгэж чадахгүй, бас миний үгэнд итгэхгүй байгаа тул бид салах өргөдөл гаргаж, хожим бид салж, салахаа больсон. Удаан хугацааны турш би цааш явахыг хичээсэн боловч би түүнгүйгээр үлдэж чадахгүй байсан тул нөхрөө эргэж ирэхийг эрэлхийлж эхлэв. Би тааралдсан агуу хүн, тэр хайрын шившлэг хийж, нөхөрөө 24 цагийн дотор эргэж ирэв. үүнтэй холбогдуулан би Доктор ИЗОЯА-тай холбоо барих, drizayaomosolution@gmail.com хаягаар холбогдохоор ирсэн. Тэр үнэхээр хүчирхэг бөгөөд дараахь чиглэлээр мэргэшсэн ...
(1) Бүх төрлийн хайрыг илбэ. (2) салахаа болих. (3) үржил шимгүй болох.